Jsou tam všichni. Vy, vaše rodina, přátelé, sousedé i spolužáci ze základní školy. Internet. Přiznejte se - emailové servery, zpravodajství, sociální sítě, to vše je potřeba jak večer, tak ráno průběžně kontrolovat! Nechat si dovézt týdenní nákup potravin anebo objednat lístky na koncert oblíbené kapely? Odpovědí je znovu internet.
Ptám se tedy - je tam i vaše firma? A umí v internetové džungli, ve které každou sekundu protečou obrovská kvanta dat, doopravdy zaujmout?
Ať už jste profesionál v řemeslných službách nebo v osobním rozvoji, prodáváte zemědělskou techniku anebo belgickou čokoládu, i vaši potencionální zákazníci se denně plaví vodami internetu. Baví se, komunikují - a hledávají a nakupují. Vyhledávací servery patří logicky k nejnavštěvovanějším stránkám internetové sítě vůbec. Vašemu potencionálnímu zákazníku tak už jen stačí zadat do vyhledávacího řádku vaši profesi, produkt či službu nebo název firmy, jedno kliknutí a mohou začít objevovat.
Kdo jste, jste ti praví právě pro ně? Lze na vašem webu najít rychle – a to skutečně velmi rychle to, co právě hledají? Je vaše prezentace zajímavá natolik, že se jim vyplatí zůstat dalších deset sekund? Bez sebejistých odpovědí na předchozí otázky, optimálně podloženými kvalitními statistikami, zpozorněte.
Význam kvalitní webové prezentace
To, co uživatelé internetu objeví, jak se jim váš obsah zobrazí na malinké obrazovce jejich chytrého telefonu a předně - jak na ně webová prezentace celkově zapůsobí, bude alfou omegou vašeho (nejen) internetového úspěchu.
Proto způsob, jakým se na internetu prezentujete, není radno jakkoliv podceňovat. Naopak, nejúspěšnější firmy pochopily, že pokud prezentaci své značky, produktů či služeb na internetu pojmou jako promyšlenou investici, dokážou nejen zvyšovat svoji dostupnost a konkurenceschopnost, ale díky průběžnému měření a vyhodnocování i lépe pochopit potřeby svých zákazníků.
Český (bohužel bahnitý) rybníček
Jaká je ovšem realita českého internetu a českých firem? Jsem přesvědčen, že do ideálu mají leckteré weby (byť sebekvalitnějších produktů i služeb) bohužel pekelně daleko. Nepřehledná struktura, záplava neaktuálních či zbytečných informací, nudná – anebo naopak „přeplácaná“ grafika patří k nešvarům, kterých si návštěvník všimne okamžitě a web opouští. Technologicky zastaralý, neaktualizovaný web odradí jakbysmet, navíc může vykazovat nebezpečné díry v zabezpečení. A kam míří další kroky vašeho potenciálního zákazníka? Nejspíš za konkurencí.
Je tedy zapotřebí jednat a „dobu internetovou“ nezaspat.
Špičkové webovky, které plní vaše cíle? Žádná science-fiction!
Jak na to? Ať už potřebujete vytvořit nový svěží web anebo vyvést svoji současnou webovou prezentaci z šedi průměru, neriskujte a vsaďte na profesionály. O tom, jak je potřeba při tvorbě špičkového webu postupovat, na co pozor, když svěříte práci sousedovi, co prý rozumí počítačům, a jaké zásadní „maličkosti“ tvoří z průměrného webu ten špičkový, si přečtete v následujícím článku 7 pilířů špičkového webu. Anebo – nechme čtení najindy a rovnou se společně pusťme do díla.
Ono, jak praví známé Paretovo pravidlo, 20 % činností generuje 80 % úspěchu. Nejúspěšnější hráči na trhu už dávno pochopily, že se tato dvacítka týká i online propagace. Věnujme tedy i my čas i pozornost onomu základu, který tvoří vaše reálné výsledky… Vašemu webu.
Publikováno: | Téma: Cesta úspěchu